piątek, 16 listopada 2012

Obecna .

Hej wszystkim :) 
Tak naprawdę , nie zamierzam mówić , ze nie było mnie tu ,bo nie miałam czasu , czy nie mogłam . 
Po prostu pewne rzeczy mi na to nie pozwoliły . Ostatnio mój stan psychiczny naprawdę jest poniżej zera . 
Nie mam pomysłu na zdjęcie , więc nie wiem :)
Musze się wam pochwalić , że zajęłam 2 miejsce w konkursie fotograficznym :)
Więc teraz siedzę z kubkiem herbaty , piję jej ostatnio zbyt dużo . 

Więc , życzę wam miłego weekendu :) 3majcie się :) 

1 komentarz:

  1. Cześć! Twój blog został nominowany do gry "Libster Award". Po więcej informacji zapraszam pod ten link:

    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/11/libster-award.html

    Zapraszam do zapoznania się z całą grą oraz do przeczytania i skomentowania moich odpowiedzi do pytań, które zostały mi zadane :)

    OdpowiedzUsuń