niedziela, 25 listopada 2012

Breaking dawn part 2 .


W piątek byłam w kinie na nowej części , '' Sagi Zmierzch .''
Chciałam podzielić się z wami wrażeniami .
Uważam , ze jeśli ktoś jest fanem zmierzchu , zdecydowanie musi pójść do kina , a osoby które nie są do tego przekonane , nie ma po co wydawać pieniędzy . Ja obejrzałam już wszystkie części , więc stwierdziłam , że czemu nie , chętnie zobaczę to w kinie na dużym ekranie .
Film miał jak dla mnie zbyt wiele efektów specjalnych , lecz miało to chyba być tego urokiem . Jeśli ktoś nie oglądała wcześniejszej części , to nie ma sensu , ponieważ można było nie połapać się w niektórych momentach . Mnie film podobał się średnio , ale nie żałuje .





Najbardziej podobał mi się chyba moment bitwy , kiedy już wszyscy prawie zabicia , a to okazało się zmyłą bo była to tylko przepowiednia . 




I też ich córka byłą taka śliczna , jejciu.


Więc to chyba na tyle , żegnam się :) i Miłego dnia , czy tam kiedy to czytacie :) x

1 komentarz:

  1. Cześć! Twój blog został nominowany do gry "Libster Award". Po więcej informacji zapraszam pod ten link: http://justfakesmilexx.blogspot.com/2012/11/libster-awards.html

    Zapraszam do zapoznania się z całą grą oraz do przeczytania i skomentowania moich odpowiedzi do pytań, które zostały mi zadane :)

    OdpowiedzUsuń