poniedziałek, 26 listopada 2012

libster award.

Hej . To znowu ja , i tym razem pojawiam się z ''libster award '' .
Odpowiem wam na 10 pytań które zadała nam , bo nominowała więcej blogów .
 Nominację dostałam od mojej kochanej Weroniki którą pozdrawiam x
tutaj jej blog : http://timeforustobecomeone.blogspot.com/ 
 Więc , bardzo was przepraszam ale nie będę nominowała żadnego bloga ponieważ wiem , ze większość które czytam , już po prostu wzięła w tym udział :)

Więc pytania i odpowiedzi :

 


1.  W jakim gronie i jak zazwyczaj spędzasz święta?
Święta zazwyczaj spędzam rodzinnie wraz z moimi rodzicami , dziadkami , i resztą rodziny , ale nie zawsze jest nas bardzo dużo .



2. Kim są twoi idole i dlaczego według Ciebie zasługują na takie miano?
Może zacznę od One Direction . Kocham ich za to , ze pokazali mi co to prawdziwa przyjaźń , i odmienili moje życie . A kolejna to chyba Demi Lovato . Może nie jestem jej wielką fanką , ale uwielbiam ją za to , ze ma taką siłę i przekazuje ją innym .



3. Co lub kto inspiruje Cię do pisania/prowadzenia bloga?
Nie mam wielkiej inspiracji . Pomysł przyszedł przypadkowo .



4. Czy zbierasz jakieś wycinki z gazet? Jeśli tak, to jak wiele ich masz i z kim/z czym?
Kiedyś zbierałam wycinki z 1D do pewnego projektu , ale nie wyszło .



5. Twoja ulubiona płyta, którą posiadasz?
Chyba wiadomo , że 1D :) x



6. Jacy ludzie sprawiają, że tracisz nerwy?
Ludzie z brakiem tolerancji , oceniającymi ludzi po okładce i uważającymi się , że są lepsi przez posiadanie jakieś rzeczy , której my nie możemy mieć . 

7. Czym się interesujesz? 
Zdecydowanie fotografią :)

8. Czy masz jakieś zajęcia dodatkowe w szkole, na które uwielbiasz chodzić? Jeśli tak, jakie to są i dlaczego akurat one?
Myślę , że kółko fotograficzne , bo dużo się dowiaduje , i w sumie zawsze jest tam mega miło :)

9. Czy często startujesz w konkursach szkolnych oraz pozaszkolnych?
Nigdy nie startuje w tego typu konkursach . Ostatni konkurs w którym wzięłam udział to fotograficzny :)

10. Jaką tapetę masz w telefonie oraz dzwonek? :)
Pewnie , najpewniej uznacie mnie za dziwną ale na dzwonek mam : ''Już zawsze na zawsze '' z Kubusia Puchatka . A na tapecie mam motyw FOREVER ALONE  :) x

11. Jaka jest piosenka, której musisz słuchać codziennie?
Tak myślę , że jest to Sia - Breathe me . :)

Więc to na tyle , bardzo dziękuje za nominację :) Pozdrawiam was ;* 


1 komentarz:

  1. czemu ja tego bloga nie znałam wcześniej? sama nie wiem .xd
    podoba mi się ;-)
    zapraszam do mnie na 14 rozdział .xd http://shadow-really-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń