sobota, 20 października 2012

Coś o mnie.

Tak naprawdę wam się nie przedstawiłam . 
Mam na imię Monika , ale to już chyba wiadomo . Mieszkam w niedużym mieście obok Katowic , które nazywa się Chorzów . Mieszkam tu choć wcale tego nie lubię . Ogółem pochodzę ze wsi . Tam się urodziłam i tam jest moje serce :) Lubię tamtą atmosferę , wszyscy są do siebie uśmiechnięci , a w mieście tak nie jest .
Mieszkam w bloku , wraz z rodzicami .
Bardzo dużo myślę. Nie mam zbyt wielu znajomych .
Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum .Nigdy nie była grzeczną , lub ułożoną dziewczynką .Lubię szaleć , lecz wiem kiedy mam skończyć . Staram się być kreatywna . Lubię rock'owy styl . Marzę o tunelach w uszach i o tatuażu , nawet kilku .

 Interesuje się fotografią , lecz nie wiem z jakim zawodem zwiąże się w przyszłości .  Mam plany wyjechania do Londynu kiedy będę dorosła . Możecie teraz pomyśleć , głupie , pewnie zaraz jej przejdzie . Nie , nigdy nie chciałam mieszkać w Polsce . Moją wielką inspiracją na ten moment tej chyba  Demi Lovato . Może zaskoczyć to pewne osoby , ale bardzo podziwiam ją za to , że chodź przeszła tyle w swoim życiu , potrafi cieszyć się życiem i potrafi się uśmiechnąć.
Ostatnio również bardzo dużo słucham Lany Del Rey . Jest tak śliczna , i zakochałam się w jej piosenkach .
Uwielbiam spać . Lubie leniwe weekendy kiedy siadam pod kocem i porostu oglądam filmy . Moim ulubionym serialem jest na pewno Skins :) Lubię to oglądać , czasem to jest takie nawet odstresowanie .

Jak dla mnie najciekawszą postacią , a zarazem ulubioną jest Effy. Jest tajemnicza, zgrywa silną , aczkolwiek później nie jest taka , okazuje się całkiem inna. Bardzo ją lubię .


 W tym serialu mam również wielką sympatie to związku Emily i Naomi :)

Oglądam również Pamiętniki Wampirów :) 
Nie lubie opowiadać o sobie , nie przychodzą mi do głowy coś o mnie . Ale napisałam wszystko to co przyszło mi do głowy :) Mam nadzieje , ze ktoś w ogóle to przeczyta :) Pozdrawiam was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz