wtorek, 16 października 2012

Krasiejów - wycieczka szkolna.

Witam wszystkich .
Po dość długiej nieobecności wracam , z wycieczką . W środę tamtego tygodnia byłam w Krasiejowie , a dokładniej w parku dinozaurów , chyba tak to się nazywa . I było naprawdę świetnie . Świetnie się bawiłam. 
Wiele się dowiedziałam , byłam w takim małym kinie 5D, byłam w oceanarium , ale to nie był takie prawdziwe . I nie żałuje , że tam pojechałam . Więc każdy kto ma taką możliwość to naprawdę polecam :)  
Ale akurat w ten dzień było tak okropnie zimno , że czasami nie dało się wytrzymać . A na koniec jeździliśmy kolejkami .Zeszło nam chyba z 4 godziny i 2 godziny powrót. :) 




Dostaliśmy na początek bilety :)





Później moja koleżanka kupiłam sobie kawę , ale nie była zbyt dobra , wsypała do niej bardzo , bardzo dużo cukru ,a  wtedy była jeszcze bardziej okropna xd





Julia miała taką śliczne kokardkę <3 











Przy każdym z pokoleń , ze tak powiem , była taki napis :)








Była tam też takie sztuczne dinozaury , a niektóre była tak ogromne , ze łoł. 




A tak na marginesie , bardzo polecam poziomkową wodę <3 Mniam :)

2 komentarze:

  1. Och, pamiętam jak ja też tam byłam, w zeszłym roku, na początku tamtego roku szkolnego, we wrześniu. Było serio świetnie i przyłączam się do tego, by każdy kto nie był jeszcze w tym parku, musi tam kiedyś pojechać :)
    Robisz piękne zdjęcia, matko! Oddaj talent, haha x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , strasznie mi się podobało :) A zdjęcia jak zdjęcia , nic specjalnego (: x

      Usuń